vrijdag 29 november 2013

Welkom kleine Fons

Welkom Fons!

Al een paar keer kon je in posts van mij terug vinden dat vrienden van ons moesten bevallen. We keken vol ongeduld uit naar het moment om die kleine man te verwelkomen... maar... hij liet wel eventjes op zich wachten. De mama ging 10 dagen over tijd en dan zag het kleine manneke om 23u55, op het allerlaatste moment van die 10de dag, eindelijk de grote wereld om hem heen!
We zijn zo blij voor het nieuwe gezinnetje! Ze gaven hun zoontje de naam Fons. Ik vind het zo'n coole naam en echt het past toch zo direct bij dat kleine persoontje!
De mama en papa of beter gezegd moeke en vake zijn ook zo content, vanmiddag gingen we even op bezoek en we zijn allemaal als een blok gevallen voor de charmes van kleine Fons! 


En je kunt het al raden: Fons maakt al gebruik van een paar dingetjes die ik maakte. Ik ben best wel trots dat die kleine man daar zo zalig inligt :) De papa trok al vele foto's en ik vroeg of het oke was dat ik die met jullie deelde.
Zie maar eens hoe lief:

Het wikkeldekentje 

Het baby-dekentje 
 Schattig he??!! En dan heb ik het natuurlijk over Fons :)

Wel leuk was dat de mama zei dat er al superleuke reacties kwamen op het dekentje.
ikke = fier 
:)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten