woensdag 20 november 2013

Over pinnen en magneten

Geen naai-berichtje maar een 'ik-ben-blij-met-deze-kleine-dingetjes-en-wil-dat-met-jullie-delen'-berichtje:

Ik pin
Jij pint
Hij/zij pint
Wij pinnen 

Jullie pinnen 
Zij pinnen


:)

Al een tijdje ben ik actief op Pinterest. Mijn bord 'Naaitutjes' groeit enorm en krijgt het ene pinnetje achter het ander... Ook print ik daar veel tutorials van uit om te proberen.

Maar ik heb ook andere mapjes en daar pin ik af en toe ook superleuke dingen. Meestal denk ik dan wel bij mezelf: 'Als ik eens veel tijd heb.' of 'Daar moet ik eens meer op doorzoeken of klikken.' of 'Later...'
Maar nu zag ik toch iets wat ik eigenlijk redelijk rap wilde testen:
                                          

Het heet 'StickyGram', eigenlijk heel simpel: het is een site waar je je foto'tjes van Instagram (Je weet wel, die applicatie voor je iphone om je foto'tjes te pimpen) kan uploaden en zij maken er dan magneetjes van! 

Ik was meteen enthousiast! Ik zocht mijn leuke foto'tjes uit en vrijdag bestelde ik mijn magneetjes in de USA en vandaag was het al mee met de post!! 



Er zit een leuke kaart bij om je te bedanken met nog eens in't mini al je gekozen foto'tjes. En dan je magneetjes op 1 blad. Dan kun je ze allemaal losscheuren als kleine magneetjes:




Schattig he!
Ik ben er zo blij mee... Ze hangen aan mijn vriezertje en ik weet zeker dat ik er nog ga bestellen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten