woensdag 20 maart 2013

informatieberichtje over Google Reader

Pling pling pling
Mogen wij even uw aandacht voor volgend informatief bericht :)


Even een onderhoudsberichtje...

Op verschillende ander blogs die ik volg had ik het al gelezen maar Google Reader stopt ermee. Veel mensen gebruiken dit om hun blogs te volgen en om te kijken wie nieuwe berichten plaatsten op hun blog.

Deze service van google zou eigenlijk pas later dit jaar verdwijnen met nog wat extra services van hen maar helaas verdwijnt Google Reader al op 1 juli.

Maar... Nu al duiken alternatieven op! Ik geef je even mijn favo alternatief.
Als je echt een handige link wil om blogs te volgen en te zoeken :


www.bloglovin.com

Zowel op Ipad, Iphone als op gewone computer. Je meldt je aan en kunt zo je favoriete blogs opzoeken en volgen en als er nieuwe posts zijn blogs kun je dat zo zien zonder ze allemaal eerst te moeten bezoeken enzo... Ik ben echt megafan!
Je moet maar eens piepen en kijken of het iets voor jou is.

En als je denkt ik ga niet al mijn blogs overzetten van Google naar Bloglovin' want ik volg zo'n 100 blogs :) 

Geen paniek, zelfs daar heeft Bloglovin' aan gedacht. Via deze link kun je alles importeren en dus gewoon overzetten.

We zullen wel zien hoe het loopt als 1 juli voorbij is. Hieronder vindt je nog wat links die ik opzocht om je te helpen want er zijn namelijk nog opties. Dit is echt puur informatief... Je kunt zelf nog wat intikken op Google als je er meer vanaf wilt weten.

Google stopt met RSS-reader (Ned)
Google+ zal Google Reader vervangen (Eng)
Alternatief voor Google Reader (Ned)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten