maandag 25 maart 2013

Gehaakt

Deze avond heb ik eindelijk mijn tweede Zpagetti tas afgewerkt. De tas lag hier al maanden klaar ... zonder knoop.  En aangezien die knoop daar niet vanzelf opspringt (tiens), heb ik toch maar naald en draad ter hand genomen en de knoop aan mijn tas genaaid. Knopen aannaaien is niet mijn favoriete bezigheid, maar laat ons nu niet zeuren over één knoop he ... :-)


De kleur van mijn Zpagetti garen is iets donkerder uitgevallen dan ik gehoopt had toen ik de bestelling deed, maar soit, vind het al bij al toch nog geslaagd.

De garen en patronen kun je hier bestellen.

De tas maakt weldra een overzeese reis naar een hele lieve meid met mooie blonde krullen. En nu maar hopen dat ze de blog niet vertaalt in het Engels ... :-)

2 opmerkingen:

  1. Mooi! Lijkt me een geduldig werkje... Ben je daar niet eeuwig aan bezig?
    Tussen haakjes, ik heb ook een hekel aan knopen aannaaien, kun je je inbeelden hoe content ik was toen ik ontdekte dat je dat met de machine ook kunt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee het gaat juist super vlot omdat die linten zo breed zijn en je met een grote haaknaald haakt. Een tas haak je makkelijk op één uurtje. (Ik ben wel rechtshandig en een vlotte haker. Mijn zus is bv linkshandig en dat gaat iets stroever - no offence voor de linkshandigen).
    YAY! Knopen aannaaien met de machine moet ik nog ontdekken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen