maandag 4 maart 2013

Stoffenspektakel 2

Zoals je bij Isabelle haar laatste blogje kon lezen, zijn we naar HET STOFFENSPEKTAKEL geweest in Gent. Er zijn er nog gepland in Kortrijk en Brugge maar wij hadden helaas het geduld niet meer... Eerst zou ik in mijn eentje gaan maar toen ik Isabelle over dit spektakel vertelde, was er geen twijfel mogelijk -> We zouden samen gaan!!!!

En... Ik vertel het jullie eerlijk: Een spektakel it is!! Serieus, stofjes hier, stofjes daar...
We hebben beiden echt van alles gekocht (Isabelle haar buit zag je al) en ik vind nog dat we te weinig meehebben.

Hier heb je mijn buit:
















Blij blij blij!!!!
Ik was content van mijn dag. Eerst stofjes kiezen, dan iets gegeten en wat kletsen met mijn zus om de dag af te sluiten met een rondje markthal in de Ikea (En het dan toch niet te kunnen laten van enkele dingen mee te nemen)
;)

C.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten