maandag 4 maart 2013

iPad hoes

Als het kriebelt, moet je ... naaien!! Juist ja! :-)
Na het aankopen van al die super leuke stofjes ben ik met veel plezier achter mijn naaimachine gekropen in mijn naai-atelier (lees: living). :-)

Eerste project: een iPad hoes uit het boek Stof voor durf-het-zelvers.
Twee bijpassende stofjes gekozen en hup aan het werk. Enkele uren later ben ik tot de constatatie gekomen dat je voor naaien wel wat logisch moet kunnen denken en daar steekt een probleem de kop op. Dat kan ik dus absoluut niet he. Klinkt stom, I know, maar bon, ik kan dat dus niet. Ik zal de logica dus al doende moet leren. Tzal iets langer duren, maar ik kom er wel. Ik ben namelijk geen opgevertje. Als jullie dat maar weten! ;-)

Na heel wat gevloek op de rits, kwam ik uiteindelijk toch tot dit mooie resultaat:



 
Best wel trots op mezelf!
 
En de stofjes voor een volgende project liggen al klaar. :-)
 
Lieve naai-groetjes,
Isabelle
 
 
P.S.: En dan moeten jullie nog weten dat ik geen iPad heb ... maar ik vond de hoes zo leuk ... en misschien komt die er nu wel ... who knows!
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten