woensdag 9 januari 2013

Kaartjes bundelen

Met de geboorte van ons zoontje Lowie hebben we echt megaveel kaartjes gekregen...
Bij elk bezoekje en cadeautje kwam er een kaartje bij. En ook per post stroomden de kaartjes toe. Kaartjes krijgen is altijd leuk, post krijgen in het algemeen. Beetje van de oude stempel :) Maar e-mailen werkt ook perfect voor mij hoor! 


Ik vroeg me dan ook af wat ik met al die proficiat-kaartjes zou doen? Weggooien was echt geen optie voor mij. In een doosje? zo los? pff is ook maar zo los he :) In een album? Dat kan, album vol kaartjes dan? hmm, ik was nog niet echt overtuigd. Verder doorzoeken naar een idee.
www.pinterest.com !!! heel pinteresting hoor ;) En inderdaad, op mijn tochten door pinterest kwam ik plots de oplossing tegen. Supermakkelijk en eenvoudig.
   




Zo lees je dan nog eens alle kaartjes en het is leuk gevonden vind ik!
Blijkbaar zijn er meerderen die het al toepassen, ik kende het nog niet... heb meteen ook de kerstkaartjes (met maar 1 ringetje) gebundeld. 


De kerstkaartjes zitten wel in een doosje, maar nu is het per jaar leuker bijhouden. De kaartjes van de geboorte liggen in een schuif in zijn kamertje, misschien vindt hij het later wel leuk om te kijken wie er allemaal een kaartje stuurde en hem al wilde leren kennen toen hij net was geboren.

Bedankt mensen op pinterest voor het goeie ideetje! :)

PS: Nog geen lid van www.pinterest.com ? Voeg je snel toe, leuke decoratie- en tuinideeën, kinderideetjes, hobbyideetjes, naai en haakideetjes, patroontjes,....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten