donderdag 14 november 2013

Haaatsjieee!

Koeien, ik heb er een haat- en liefdeverhouding mee. Liefde?  Ze hebben de mooiste (meest trieste) ogen die je ooit gezien hebt, en ze kunnen er ongelooflijk cute uitzien. Haat? Ik ben er allergisch voor. Ouch! En ja, ik ben getrouwd met een boer en woon op een boerderij. Of ik aan zelfverminking doe? Nee. Mijn liefde voor mijn boertje was zo groot dat ik met mijn allergie leer leven. (ontroerd) De symptomen zal ik jullie besparen, maar ik kan wel vertellen dat hier wekelijks bergen zakdoeken in de kookwas verdwijnen.  Haaaatsjieeee! :)


Dit stofje kocht ik op het stoffenspektakel.  Het is canvas en toen ik het zag wist ik meteen wat ervan te maken: een poef.  Perfect voor in mijn farmhouse
Charline maakte hier ook al een poef.  Ik volgde dezelfde tutorial.  Charline maakte de hare zonder handvat, ik maakte de mijne met.  Mijn poef is ook iets breder (dus hoger), maar dat kies je volledig zelf. 



Voetenbankje
Benieuwd wat mijn kleine (b)engel haar reactie zal zijn als ze dit poefje ziet met zoveel beuhs erop. 

2 opmerkingen:

  1. het ziet er heel comfortabel uit zo met de voetjes omhoog...heel leuk & past perfect op de farm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke koeienpoef!
    Dit kan alleen maar liefde zijn :-)
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen