donderdag 21 november 2013

Cadeau-tasjes a la Elisanna

Het woord 'CADEAUTJE' = leuk!

Waarom?
Omdat cadeautjes uitkiezen leuk is.
Omdat cadeautjes krijgen leuker is.
Omdat cadeautjes geven nog leuker is.
Omdat cadautjes inpakken het leukst is!



Cadeau-zakje tutorial Elisanne
Op de Na(ai)middag bij Isabelle maakte ik het cadeauzakje van Elisanna. Dat viel zo in de smaak dat ik er nog eentje maakte:


Stof circus: Bambiblauw
Rode voeringsstof: Stoffenspektakel

Ditmaal koos ik 1 stofje voor de buitenkant ipv twee.

Eigenlijk is dit tasje een goed vertrekpunt voor een turnzakje, dan moet je wel even beetje de centimetertjes aanpassen en koop je zo twee ringen voor onderaan in de hoeken waar je dan de linten extra doorsteekt en dan heb je 'simpel rugzakje'. (Of is deze uitleg te ingewikkeld? Of zie ik het weer te simpel?) :)

En toen kwam ik een leuk Kerst-stofje tegen in mijn collectie en bleven de zakjes komen:


Stof Kerst: Stoffenspektakel
Stof Rood: Ikea
Stof groen: Stoffenspektakel

Nog even mijn strijkijzer erop zetten...

Samengeknoopte zakjes

En ik zal je wat verklappen, ik ga er nog maken! (niet alleen voor Kerst natuurlijk) Het is een heerlijk bandwerkje en je kunt er nooit genoeg van in huis hebben. Inpakpapier is leuk maar dit ook en het is zoals Elisanne zegt: achteraf kun je er nog wat mee! :)
Ik liet de mijne nog on-geflockt, maar dat komt wel voor sommige tasjes. Anderen vind ik dan weer leuker zo.

Nog iets leuks om dit postje mee af te sluiten; ik ben al vollop idee'tjes en home-made-dingetjes aan het verzamelen voor de Kerst-give-away :)
Zou dit geen leuke 'verpakking' zijn voor de give-away?

:)

2 opmerkingen:

  1. HayHay!
    Die zakjes zijn inderdaad erg leuk en erg handig!
    Ik ga ze ook maken :-)
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ...idd leuk ik heb er hier ook al zo gemaakt .een leuk extra kado

    BeantwoordenVerwijderen