zaterdag 2 januari 2016

Secret Santa Swap

Ik deed mee aan een Christmas-swap!!! wieeeeh!!!!
Swapperdeswap!
Swap was dat?
De synoniemen voor swap zijn bv: verwisseling ; inruilen ; inwisselen ; verruilen.
Dus eigenlijk een 'swap' een soort ik geef een cadeautje en ik ontvang er ook eentje. 
Een cadeautjesruilhandel dus! :)

Deze swap vond plaats in een leuke mama- en vrouwenbabbelgroep. Ruth kwam met het
leuke idee om een Secret Santa Swap te doen.
We moesten ons inschrijven, een klein wens en haat lijstje invullen en wachten op een
mailtje. Dat mailtje kregen van deze site: 
http://www.secretsantaorganizer.com/nl/
Alles gebeurde best top secret. Jij had zelf een geheim swapje maar je was er ook eentje 
voor iemand anders.
Het leuke aan deze swap was dat we echt met 100-en waren! Letterlijk! :)
We stelden vragen en draaiden rond de pot om alles zo top secret mogelijk te houden.

Ik ging aan de slag voor mijn swapje en kon alleen maar hopen dat ze heel blij zou zijn. :)

Eerst en vooral ging ik voor een gepimpte mok.
Ik sneed de eerste letter van haar naam met mijn cameo en nam de porseleinstiften erbij en 
kwam tot dit resultaat:

                        

Mok pimpen
 Ideaal cadeautje om te geven met chocolademelk of lekker pakje thee. 

Mijn volledige swap-pakje voor Lien zag er zo uit:

swap-pakketje

                     

Mijn swapje kreeg vooral dingetjes voor haarzelf. 
  • een dekentje
  • gepimpte mok 
  • gepimpt note-boekje
  • zelfgemaakt portemonnee'tje 
  • christmas m&m's 
  • thee en chocomelkblokje 
  • kaarsje met boodschap
  • een halsketting
Veel tijd om dingen zelf te maken had ik niet en dat vond ik jammer! Maar alles werd mooi ingepakt! 


Nog leuke kerstkaart met strijkparels gemaakt bij de pakjes.

Alles in de doos en richting Lien....

en op 25 december mochten we met z'n allen ons pakje opendoen. Op facebook werd dat een stortvloed van foto's aan leuke cadeautjes en swappakketjes! Ik vond het zalig... Mijn pakje passeerde ook met een leuke bedanking erbij en ik kreeg zelfs deze week een leuke kerstkaart om me te bedanken in de bus! 
Dat geeft voldoening; geven en dat dat zo in dank afgenomen werd is een mooi geschenk op zich!

Nog leuker was dat ik ook een swappakje ontving, 4 dagen voor kerstdag. Het werd geduldig onder de boom gezet en toen ik het openmaakte; happy happy happy.
Mijn swapgevertje was mijn tip over mijn kerstverslaving niet vergeten en ging er volledig in mee, kijk zelf maar;



Swap-pakje aangekomen...

De inhoud!!! 
Mijn swappakje had leuke stempels, zelfgemaakte kerstversiering met strijkparels, menu-bordjes in kerstboomvorm, een aftel-naar-kerstmis-kaars, nougat, kookgerei en een superlieve kerstkaart!!! Bedankt Mieke, ik ben er zo blij mee!!!! 

                                             

Hopelijk doen we het nog een keer... Merci aan Ruth nog om alles te organiseren! :)

En als jij ondertussen ook eens wil swappen, er bestaan heuse swap-groepjes op facebook! Van swapdeals die je zelf moet maken naar swapjes om elkaar te schrijven (snailmail)... Ga zeker op onderzoek uit.

Nog een fijn einde van de kerstvakantie!!! 

En nog een goed en creatief en leutig en alles-wat je wenst voor 2016!!! 

1 opmerking:

  1. Leuk gedaan die tas met die letter, geslaagd! Ik swapte met een vriendin, gewoon heen- en weer omdat ik niet veel enthousiastelingen vond via m'n blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen