zaterdag 25 oktober 2014

Baby's horen in een nest

De familie telt er weer een mensje bij.
Gisteren werd Charline de trotse mama van een héél mooi dochtertje Lena.  (later volgt ongetwijfeld meer nieuws, mama en dochter stellen het prima)

Er werden hier al geregeld babygeschenken gemaakt.  En iets maken voor een zus die al even goed kan naaien als mezelf, is niet altijd makkelijk natuurlijk. Ik zocht mijn naaibord op pinterest af en kwam een pin tegen die ik in het begin van mijn naai obsessie op mijn prikbord zwierde.  Het babynestje van Emma en Mona.  



Stofjes: Soft Cactus Pieke Wieke Voering: dons IKEA
Rits: Vero Louise

Een heel makkelijk maar erg dankbaar (dat hoop ik toch) cadeautje.  Ik volgde Griet haar tip uit de tutorial en voerde ook mijn nestje met één van de goedkopere donsdekens uit IKEA.  Een lekker warm en zacht nestje waar kleine Lena heerlijk in kan wegdromen.
Het nestje is gemaakt met een deelbare rits en kan bij warmere dagen helemaal open gelegd worden.




Qua lengte is het nestje prima.  Op het eerste zicht redelijk lang, maar dan kan het geruime tijd gebruikt worden.  


Ons logo mocht natuurlijk ook niet ontbreken en werd er opgeflockt wegens het weeral vergeten aan te naaien van ons label.  
En ook voor Charline maakt ik nog een extraatje.


Lieve zus, je hebt een hele mooie dochter op de wereld gezet.  Wees fier en geniet ervan. :-)

2 opmerkingen: