vrijdag 16 augustus 2013

Summer-update (de zoveelste)

Op kousevoeten en met schaamrode kaken kom ik bloggen... het is namelijk van 28 juli geleden dat ik nog eens blogde!
Het is absoluut geen excuus maar het is een drukke zomer! En dat heeft zijn positieve en negatieve kanten.

De positieve zijn natuurlijk dat ik lekker druk bezig ben. Deze week ging musicalstage 6 van start in Dendermonde en ook deze week weer een succes. Enthousiaste kids die dansten en zongen en acteerde dat het geen naam had. Vandaag de laatste dag doen we een toonmoment voor ouders en opnieuw was iedereen blij en gelukkig. Weer een succes dus. Volgende week heb ik nog een weekje te gaan, dan gaan we richting kust met de musicalstage; Middelkerke! Voor het eerst in West-Vlaanderen, en dat vind ik eigenlijk wel leuk! Terug dichter naar de thuishaven :)
Ik logeer dan weekje bij mijn ouders en neem Lowie mee. De gezonde zeelucht zal hem goed doen en oma en bompi mogen hem verwennen. 


Vorige week had ik een weekje niets en dat ging er heel gemoedelijk aan toe, we trokken even weg uit Belgenlandje, ik deel graag wat kiekjes met jullie :)

Voor het vertrek ging het nog even richting Koning Boudewijnstadion voor een concert van Robbie Williams! 





Laat thuis van het concert en alweer vroeg vertrokken richting 'France':


Marktje doen
Lowie zwom voor het eerst en vond het heerlijk!

Met mama gek doen (favo bezigheid tijdens de vakantie, maar papa kan er ook wat van hoor!)

Lekker eten

Eerste ijsje: sorbetje 

...

En zo kan ik nog 100 foto's posten. Het was te kort maar wat we hebben gehad pakken ze ons niet meer af. :)
Ik heb mezelf verwend met gezinnetjestijd en een boodschappenmand (rond) en een mooie ring met lichtblauwe steen. Blij mee!

Naaien zegt u? Oh ja dat woord ken ik nog wel :s Maar op dit ogenblik is 'tijd' de grootste boosdoener. Ik hoop in september en oktober en de winter weer wat meer tijd te vinden op koude avonden en regenachtige zondagen voor mijn hobby. Ik mis het echt! Ik zie constant leuke dingen, er liggen hier best wel nog veel projecten te lonken naar me en mijn hoofd gonst het van de ideeën. 

Ik moet trouwens dringend 'pinteresten' dat is ook alweer lang geleden. 

Wat ik wel al heb vastgelegd zijn drie cursussen bij 'Gemaakt'. Allemaal voor jongens!!! Ik weet niet of je het nog herinnerd, maar ik had Miek gevraagd om wat 'jongensdingen', omdat ze veel leuke meisjesdingen maakt. En ja!!!!! Ik ga voor broekje, shirtje en houthakkersmuts. Kijk er naar uit.... Dus verslagjes volgen in september als ik de curcussen heb gevolgd.


Maandag heb ik niets en dus moet ik even wat zakelijke en papierdingen regelen.
Ook moet ik voor de derde keer mijn give-away op de post doen...
Ik kreeg het al twee keer terug!!! awoe B-post! Het adres klopt van de winnende dame dus de reden van terugsturen: 'onjuist' adres is niet oke en ik vind het ook helemaal niet leuk. Ik ga het nu nog een maal posten en anders breng ik het persoonlijk! Want die give-away is al alweer tijdje geleden hoor. En ik zou graag nog eens een nieuwe organiseren, misschien even overleggen met de andere sis! :)

Zo bij deze was dit mijn teken van leven :)
Ik heb vaak aan de blog gedacht en aan jullie ook. Ik denk dan over wat ik ga bloggen en nu ik blog ben ik toch beetje inspiratieloos, dus sorry voor de niet originele post...
Er komen opnieuw betere, beloofd!

Voor nu ga ik slapen en dromen over alle dingen die ik nog wil.... oh zo veel :)

lieve groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten