vrijdag 19 juli 2013

Drukke dagen

Grote vakantie, zon, warm weer, zwoele avonden en nachten, leuk werk, een grappig-lief-braaf zoontje,... :)
Wat wil een mens nog meer? Ewel ik weet wel paar dingen! :)

Maar geen tijd nu want... :)

Het is zomervakantie en echt druk! Vandaag heb ik de derde week musicalstage erop zitten. De kids hebben weer hard gewerkt deze week en de ouders waren weer super fier tijdens en na het toonmoment. Op het einde van de week tonen ze dan in een Minishow wat ze geleerd hebben. Elke week neem ik 32 kids samen met een collega op sleeptouw om kennis te maken met het musicalvak. Deze zomer doe ik zeven weken mee. We regisseren elk drie nummers en twee scènes. Best wel heftig maar heel leuk! En met dit weer is dat soms wel vermoeiend. Het is ook zo warm in het verre Limburg. :) Bij thuiskomst 's avonds heb ik niet echt fut om nog te naaien...

De opvang is ook drie weken dicht en Lowie was deze week aan de kust bij oma en bompi. Deze avond ben ik ook richting kust gereden om hier te overnachten samen met Lowie en morgen ga ik dan samen met Isabelle weer een curcus volgen!! Yay! Ik kijk er echt naar uit. 

Vorige week zaterdag ben ik naar 'Stoffen Van Leuven' geweest en heb een heleboel dingetjes mee. (Foto's volgen nog) ook echt nog leuke coupons in solden gevonden en nog andere stofjes. Er staat weer heel wat op mijn 'to-sew-lijstje'. 
Ik moest me ook echt inhouden, ik had nog meer kunnen kopen! :) 

Ook heb ik mijn lievelingsjurkje uit elkaar gehaald, dat deed echt pijn. Noem me nu maar een watje, maar ik ben er echt gehecht aan geraakt ook al is het helemaal afgewassen. Dus het uit mekaar halen heeft als doel dat ik een patroon heb en daar een nieuw lievelingsjurkje mee kan maken. 
Ik heb het al uitgetekend op patroonpapier. Stof is een blauwe tricot geworden. (Vooral om te testen en dan ligt er al mooi geprint stofje klaar.) de stof is al geknipt... Nu nog tijd vinden op verder te doen en alles in elkaar te stoppen. Foto volgt!!!
(Jullie hebben echt veel foto's te goed) 

En zondag hebben we gewandeld langs de haven in Nieuwpoort, voor we Lowie heel de week bij oma en bompi lieten.


Lowie had deze week de tijd van zijn leven! Voor het eerst in zijn fietszitje om te gaan fietsen met oma, gaan wandelen, iets gaan drinken, spelen,...

En ik? Ik voelde me beetje eenzaam zo zonder Lowie en de wederhelft moest veel werken... Dus wat deed ik op die vrije avonden? De was, koken, boodschappen, opruimen, de vaat, het gras afrijden,... Toch was er ook tijd voor gezelligheid. We hebben 1 avondje tijd gemaakt om gewoon buiten te zijn, te genieten en iets te eten. 


De weken vliegen voorbij!
Morgen eerst cursus dan kapper en dan weer richting binnenland want Lowie wil de papa ook zien. Zondag gezintijd. En maandag musicalweek 4! 

Zo weten jullie ook wat ik uitsteek :) geen naaistop of blogstop maar gewoon druk.

Ik blog dit weekend zeker over onze cursus en wat we gemaakt hebben.

Jullie wilde plannen met dit mooie weer? Congé? 

Lieve groetjes 


2 opmerkingen:

  1. Stoffen van Leuven staat hier de komende week op het programma, daar ben ik nu eens echt benieuwd naar!
    En je zomer'vakantie' klinkt druk, maar ook super boeiend en dankbaar. Enne jouw Lowie, wat een manneke is dat al aan het worden!
    (Hier geen wilde plannen trouwens, nog een week werken en dan eindelijk verlof... bezoekjes en niets doen, dat lijkt me zalig;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En, al bij stoffen van Leuven geweest?
    Jij volop in verlof zeker?? Hopelijk veel tijd om leuke dingen te doen! :) geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen