zaterdag 20 juli 2013

Couture Isa

Iets maken voor mezelf? Euhm ... Ik moet eerlijk bekennen dat ik nogal een moeilijk geval ben. Rokjes en kleedjes zijn in mijn kleerkast niet echt terug te vinden. En als ze er al in hangen, dan heb ik ze maximum 1 keer gedragen ... Ik ben een casual type en voel me het best in een jeans. De mogelijkheden om iets voor mezelf te maken, zijn hierbij dan ook al flink geslonken. 

Op de agenda van gemaakt stond echter een trendy top met vleermuismouwen. Helemaal mijn ding. Ik zie het als iets tussen een t-shirt en een chique top, maar toch best wel opgekleed. Laten we het casual chique noemen.  

De top is gemaakt naar het Burda patroon 7678 en is hier terug te vinden.
Wij pasten de hals wat aan en werkten af met boordstof. Ook de mouwen zijn afgewerkt op het principe van de boordstof maar in hetzelfde stofje als de top.
Het is heel erg tof om te maken en zeg nu zelf, zie ik er blij uit of zie ik er blij uit?




De volgende foto wou ik jullie niet onthouden, ook al is hij niet super goed gelukt, maar ik vind dat het geluk er gewoon van afdruipt. Mijn eerste creatie voor mezelf is dan ook super goed gelukt!



Straks begin ik aan exemplaar nummer 2! 

1 opmerking: