maandag 8 december 2014

Kerstkaarten

En waarom maak je een Kerstkaarthouder?
Omdat wij elk jaar vele leuke kaartjes krijgen en er natuurlijk ook zelf schrijven. Want geef toe wat is er nu leuker of 'echte' post krijgen? Helaas zijn het meestal rekeningen en alleen met een verjaardag, reisje of Kerst wordt er nog echte post verstuurd.

Dus ook dit jaar werd een stukje woonkamer ingericht voor de foto, het rode achterdeoek hebben we wel weggelaten. 


De slee is nostalgie: zelf met mijn broer en zussen nog in de sneeuw mee gespeeld

Al voor de derde keer op rij is het een foto van Lowie maar dit jaar voor het eerst met zijn zusje Lena. (Ik had ooit gezegd dat ik zo'n kaarten te cliché vond en zie nu, ik doe het zelf) :)
Na een half uurtje proberen, goed gelachen en 150 foto's later hebben we er toch paar toffe gevonden.
De foto werd online bewerkt en op Vistaprint werd een leuke kaart gezocht om de foto in te zetten. Ze zijn besteld en onderweg met de post... 


Ik had graag hetzelfde t-shirtje gekocht voor het kaartje maar vond nergens mijn zin. Dus kocht ik in de HEMA 2 witte shirtjes en maakte ze zelf. Het idee vond ik op Pinterest. Flock flock en klaar.



Op de gekozen foto zie je eigenlijk bijna niets van de t-shirtjes maar toch leuk idee :)

Dus een foto van onze leuke kerstkaarten houd ik jullie te goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten