zondag 15 september 2013

Waar is da feestje?

Mijn kleine meisje is bijna baby-af.  Nog 8 dagen en ze wordt 1 jaar! Waar is de pauze knop? Ik wil het effen een halt toe roepen want het gaat me allemaal veel te snel. Waar is mijn kleine baby'tje gebleven? Oooh help ... 

Stoffen: stoffenspektakel Kortrijk - het halve meter kraam
Mah bon, een eerste verjaardag betekent een feestje.  Niet op haar verjaardag zelf want dan moet mama-lief gaan werken (en papa-lief ook trouwens). Maar op zondag 29 september is er op de boerderij een groot verjaardagsfeestje met alles erop en eraan. Een heuse verjaardagstaart en nog andere baksels die mama uit haar keuken tevoorschijn zal toveren, cadeautjes, en véééél volk. 
En een feestje zonder versiering dat gaat natuurlijk niet.  Deze tutorial werd boven gehaald en er werden vlaggen gestikt, aan de lopende meter.


Sorry voor de ondersteboven foto, maar het lukt aan
geen kanten om hem te draaien :-)
Eén reeks vlaggen is natuurlijk niet genoeg om de woonkamer te versieren. Dus ging ik nog maar eens stofjes shoppen, zonder medeweten van de wederhelft want die zou zeggen hebde gij nog geen stofkes genoeg?  Euh, neeee!! :-)

Stof: Hamburger Liebe
Er werden nogmaals driehoeken getekend en geknipt. Van de overlock naar de naaimachine ...



... en klaar is kees. 


4 opmerkingen:

  1. Wat heb jij toch een talent Isa, en de manier waarop je dit alles beschrijft, ooit lezen we van jou nog een boek ook.Liefs Moeke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci Moeke! Ik hoop dat het dan een naai-boek mag zijn! :-)

      Verwijderen