dinsdag 28 mei 2013

Update

De stand van zaken = chaos! 

Chaos in het huis 
Chaos in mijn hoofd
Chaos in de planning
Chaos in mijn kleren
Chaos in de babykamer

Chaos in de tuin

Teveel chaos kan ik niet aan, er moet altijd ergens een rustpunt zijn. Voorlopig dus even niet. Moet ook wel eerlijk toegeven dat ik altijd teveel in ene keer wil en ook altijd direct. Het is een slechte eigenschap ik weet het maar heb graag alles in orde en zo snel mogelijk en als dat dan even niet lukt, blokkeert er iets :)

Nu heb ik me wel voorgenomen me niet 'te' druk te te maken en alles stapje voor stapje te doen. Het stapje voor stapje lukt het andere soms niet. 



Het huis blijft even chaos, ligt ook niet in mijn macht om hier veel aan te doen. Ik wil wel, geloof me! Maar ik moet wachten. De vooruitzichten zijn wel positief. Gisteren zijn ze de keuken komen leveren en nu word ik gebeld in de komende dagen voor de plaatsing van volgende week. Deze week wordt er nog wat gyprox geplaatst en ook de laminaat zal er deze week komen... dat betekent dan weer dat de meubelen eindelijk op hun plek kunnen gezet worden (lees: draaien en keren) en ik de kasten mag vullen. En kasten vullen betekent: Ja!!!! Minder dozen!
En als de keuken is geplaatst en ik de keukenkasten mag vullen betekent dat: Ja!!! opnieuw juist, minder dozen!!
Ik geef het toe ik kan geen dozen meer zien! Of laat ik zeggen de chaos van de dozen. Er zijn soms dingen die ik nodig heb en dan zit dat 'ergens'.
Maar zoals ik al zei de vooruitzichten zijn positief en kortbij!

En dan heb je het reeds gelezen bij Isabelle... Maar ook ik ben de trotste eigenaar van een overlock! Zoals je al kon lezen deed GEMAAKT een groepsaankoop en dat mindert de prijs toch wel een beetje. Indien je dit ook wel of gewoon al interesse hebt. Deze groepsaankopen gebeuren toch 2x per jaar geloof ik dus houd haar facebook-pagina en site in de gaten!

                                       


Je kunt je inbeelden dat ik heel veel zin had om hiermee aan de slag te gaan. Dus verzamelde ik mijn stofjes ruimde wat op om eigenlijk en hopelijk aan de slag te gaan. MAAR... ergens helemaal achter een stapel dozen of in de stapel dozen heb ik net die ene verhuisdoos te kort met mijn naaigerief; naalden, spelden, schaar, maatjes, ... Dus nog even volhouden zeker...
Wat ik wel heb gedaan voor het eerst in mijn leven is het gras afgereden!!! Zo funny!! Het stond echt al heel hoog, tot bijna aan de knie en het was dan ook bijna niet te doen om af te rijden. Maar het moest! Met al die regen was het gras echt in de hoogte geschoten, we kunnen het de grassprietjes niet kwalijk nemen. Dus... daar ging ik:



En als je denkt dat ik er dan al van genoeg kreeg, ondertussen heb ik het al een tweede keer afgereden! Nu nog de kantjes... En dan kan ik alweer iets van mijn chaos lijstje schrappen... in ieder geval tot de grassprietjes weer te hoog staan en het weer moet afgereden worden. :)

En dan is het jullie waarschijnlijk opgevallen dat de zon heel hard haar best heeft gedaan gisteren?! Ik vind alles zoveel leuker en mooier als de zon schijnt... en precies ook een beetje gemakkelijker.
Dus al bij al komt die chaos in orde!



8 opmerkingen:

  1. Bij ons stonden de dozen er twee jaar... miljaar, wat was ik content dat ik ze kon uitpakken! Er komt beterschap :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 2 jaar?? Wow, jij hebt veel geduld!! :) Ik kan ook niet wachten om ze uit te pakken :)

      Verwijderen
    2. Hmm geduldig, zo zou ik het niet noemen. Maar wij woonden in ons huis terwijl we verbouwden, dus de helft van ons huishouden stond op de piepkleine zolder - gelukkig ben ik zo freaky dat ik meestal wel perfect wist wat in welke doos zat.

      Verwijderen
  2. hallo, op je vraag welke patroontjes ik gebruikte: voor de slofjes kocht ik hier (er zijn daar veeeel schoon modellekes)en voor het ritstasje...beetje zelf ontdekt maar ik zoek een tutorial voor je op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze kan je voor de ritstasjes gebruiken.http://miss-stik.blogspot.be/2010/06/eindelijk.html
    ik maakte er wel één met een voeringske. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. http://www.tjeempie.com/catalog2/product_info.php?cPath=22_34_81&products_id=310
    dit moet de link zijn die ik vergat te kopiëren op de reactie sorry

    BeantwoordenVerwijderen