maandag 14 maart 2016

Pin it & make it ~ Posca projectje

3 weken aan het werk en de pin it & make it heeft al een achterstand.  Maar bon, ik denk dat jullie wel wat begrip kunnen opbrengen voor een full time werkende mama met twee kids EN een husband om voor te zorgen (vooral die laatste vraagt veel aandacht :-D) grapje


Dit weekend haalde ik nog eens mijn cameo boven.  Craften is hier soms zoeken, want met de verbouwingen heeft mijn hobby materiaal geen vaste plaats en als ik aan iets wil beginnen, is het steeds een verhuis van jewelste (lees: telt af naar het einde van de verbouwingen). 
Dit was eigenlijk een project voor tijdens mijn zwangerschapsverlof, maar toen had ik ook al tijd tekort. Als iemand weet waar je tijd kunt bijbestellen, graag een seintje. :-)

Ik schreef met Posca stiften op bordjes.  Ik haalde mijn inspiratie uit deze pin.
Hoe ging ik te werk?
Ik maakte een malletje uit vinyl met mijn cameo.  Lettertjes uit de vinyl halen en op je ondergrond kleven.  Goed aandrukken en dan de letters inkleuren met de Posca stiften.  Vinyl verwijderen en hier en daar bijwerken indien nodig.  
45 minuten bakken in de oven op 160° om te fixeren en klaar zijn de mooie bordjes.



Super leuk om te doen en je kunt er echt alle kanten mee op.
Ook een leukerd om cadeau te doen.  Daar zou ik alvast héél erg blij mee zijn. :-)

7 opmerkingen:

  1. I feel your pain met dat verbouwen :)
    nu is het hier al iets beter, dus courage! er komt terug een tijd dat je zonder een uur poetsen en opruimen iets craftig op tafel durft zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, weer een idee bij om cadeautjes te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee!
    Fijn je hier te ontmoeten via het Pin it & Make it project! Toffe blog!

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen