donderdag 24 oktober 2013

Snelle Sjaal

.... een sjaaltje maakt het af....

Al een tijdje staat de cirkelsjaal op mijn 'to-sew-lijstje'. Vandaag had ik nog een momentje over waar ik wel een projectje in wilde plooien. :)


Je kunt echt nooit genoeg sjaaltjes hebben en liefst van elk kleur eentje. Ze zijn een leuk accessoire, helpen tegen de koud, maken soms zelfs een tenue'tje helemaal af... 
En omdat het eigenlijk nog niet koud genoeg is voor de dikke sjalen en ik ook graag sjaaltjes binnen draag...

De cirkelsjaal!!!
Het is een project die niet veel tijd vraag en leuk is om te doen. In 15 min heb je een leuke sjaal. De tutorial haalde ik hier, ik volg deze dame ook via bloglovin. 

Stof: Tricot: Stoffenspektakel

De stofjes had ik op stoffenspektakel gekocht, speciaal om er sjaaltjes van te maken.De blauwe is iets dunner dan de gele.
Er liggen nog kleurtjes klaar maar de tijd was beperkt vandaag.
Je kunt echt eindeloos combineren he.
Voor kids kun je tricot met tekeningetjes nemen of een leuke tricot met fleece.
Je kan voorkant ander kleurtje doen dan binnenkant of je kunt eigenlijk twee kleuren samen draaien en samen dragen als je een iets dikkere sjaal wilt.

Zijn hier nog sjaaltjesdames? :)

3 opmerkingen:

  1. ik loop zomer/winter met een sjaal rond. Deels uit noodzaak omdat ik heel veel last heb van nekpijn maar ook omdat ik dat wel graag zie. Zonder sjaal voel ik me bijna naakt. Ze zijn wel niet zo fashionable als die van jou. Nu is het een gewone zwarte fleecesjaal en als het warmer is heb ik een gele "wereldwinkel"sjaal :-) Ik ben helaas niet zo handig met de naaimachine dus ze zelf maken zit er niet in :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt zeg!
    .....mooie kleurtjes ook.
    :)

    BeantwoordenVerwijderen