zaterdag 12 oktober 2013

Fimo

Voor mijn job moest ik een Fimo workshop organiseren. Voor beginners en gevorderden. Beginners had heel veel succes. Blijkbaar nog veel mensen in Bachten de Kupe die in Fimo geïnteresseerd zijn en die vandaag misschien een nieuwe hobby hebben gevonden. 

En Belle, jij mag ook meedoen met de workshop zei 't boasje. En dat hoeft men geen twee keer te zeggen. Op het programma "lavakralen en schitterende kralen met bladmetaal". Die lavakralen waren niet echt mijn ding, dus ben ik stilletjes beginnen experimenteren. Wat als ik twee kleuren tesamen smijt?  


(kraaltjes zijn nog niet vernist)





Met bladmetaal kun je ook super mooie dingen maken. Bling bling, maar wel heel "chique". 


Of ik het leuk vond? Yup!
Of ik het nog ga doen? Yup!
Of dit een nieuwe hobby wordt? Als ik het tussen de rest kan proppen, sure! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten