maandag 17 juni 2013

Dubbele give-away

Give-aways zijn populair in blogland.  En omdat iets weggeven (en iets krijgen) zo leuk is, hebben we beslist om ons ook aan een eerste give-away te wagen: een dubbele give-away. Ja, je leest het goed, we geven ELK iets weg.

Isabelle's give away:

Ik heb mij gewaagd aan een Elisanna-getinte give-away.  Ik heb even rond geneusd in haar maak-het-zelf-rubriek en ben op de draagtas gestuit.  Ik heb nog nooit eerder een tas gemaakt en vond deze een redelijk simpele om mee te beginnen.  Ik heb de tas wel verstevigd met vlieseline, want in de tutorial niet het geval is.

Stoffen: Stoffenspektakel Kortrijk
Patroon: Elisanna

Na het afwerken van de tas vond ik dat er nog iets ontbrak voor een mooie give-away. En omdat ik zo'n Elisanna-fan ben, heb ik me ook gewaagd aan de clutch. 

Stoffen: Stoffenspektakel Kortrijk
Patroon: Elisanna
Het maken van de clutch liep echter niet van een leien dakje. Ik heb meerdere malen mijn tornmesje mogen bovenhalen en heb ook meerdere malen taal gebruikt die niet voor publicatie vatbaar is.  Ik heb de clutch zelfs twee keer gemaakt en de tweede versie is een versie waar ik redelijk tevreden over ben (soms is het niet leuk om een perfectionist te zijn). In de eerste versie was de clutch met een gele rits wat eigenlijk een nog mooier resultaat gaf, maar wegens gebrek aan twee gele ritsen is de uiteindelijke versie met een lichtblauwe rits.  Wat ontbreekt nog?  De knopen. Ik heb mijn knopen gisteren bij zus vergeten en aangezien we op meer dan een uur rijden van elkaar wonen ben ik genoodzaakt om nieuwe te gaan kopen. De uiteindelijke eigenaar zal dus wel degelijk een clutch ontvangen MET knopen! :)




Charline's give-away:

Ook ik maakte iets voor jullie! Ik heb echt nagedacht en nagedacht en ook dingetjes uitgeprobeerd. Uiteindelijk was ik het meest enthousiast over de boxtas en als extra'tje maakte ik twee mandjes. Als themakleur koos ik groen. 


Stof: Allen van Stoffenspektakel Kortrijk




De boxtas maakte ik 'mandjesgewijs'. Je vindt op 'Pinterest' heel wat tutorials en uitleg i.v.m mandjes. Ikzelf naaide er dan nog de hanglintjes tussen en ze worden bevestigt met velcro (klittenband). De vierkante-mandjes vond ik ook op Pinterest en ook Isabelle maakt ze al eens eerder.

De mandjes kun je natuurlijk voor vanalles gebruiken en je kunt zo ook met vanalles vullen. Snoepjes, een wijnfles, ritsen, sleutels, lintjes,... Wat je maar wil. 




De boxtas is oorspronkelijk handig om aan de babybox te hangen. Speelgoed vind daar een leuk plekje. Ik bedacht nog een paar andere manieren op hem te gebruiken:



Boxtas aan de box

Boxtas als 'stoel-tas' handig voor krant of kleine spulletjes in te stoppen

Boxtas als 'auto-tas'. Speelgoedjes in de wagen, DVD'tjes voor op vakantie, boekjes,...

Natuurlijk mag je hem ook gebruiken op ander manieren, wees vindingrijk en verklap het mij wel nadien :)

Ik vond het best wel stressen om voor jullie iets leuks te maken. Daarmee dat ik het simpel heb gehouden en dan nog maakte ik foutjes. Als het project af was, dacht ik het even te strijken. En per ongeluk strijkte ik op een helftje van mijn labeltje en de letters zijn uitgelopen op 1 kantje. Zo frustrerend. en 1 lintje zit wat scheef. Ik hoop dat jullie mijn beginnersfoutjes door de vingers zien en toch blij zijn. Het is zeker super om het jullie te mogen cadeau geven!


Wat moet je doen om te winnen?

  1. Laat hieronder een berichtje achter
  2. Volger zijn van onze blog (Niet vergeten lid te worden als je het nog niet bent) :)
  3. Als je een linkje plaats op je eigen blog dan maak je twee keer kans om te winnen! (Geef dat even aan in je berichtje)
Op 30 juni gaan we beiden loten. VEEL SUCCES!!

Isabelle en Charline

(Je kunt deelnemen tot 29 juni 2013 en dit tot en met 23u59.)





45 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give away.Doe graag mee.Dochtertje is net jarig op 29/06.Misschien brengt dat wel geluk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sophie Van Osselaer17 juni 2013 om 11:07

    Ja hoor, ik ben ook fan!!! :) Ik kan beide give-aways heel goed gebruiken! De boxtas daar ging ik zelf aan proberen beginnen, als ik ooit eens rechte lijnen kan stikken! Mooi voorbeeld dus.. En het stofje ging ik me ook aanschaffen dus 2 vliegen in 1 klap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw, ik doe ook graag mee! Ik kan wel een functie verzinnen voor die prachtige cadeautjes ...
    Een linkje op mijn blog komt eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, ik doe graag mee!!
    Ik volg en plaats zodadelijk een linkje op mijn blog:
    Groetjes
    http://querida-jotixa.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk zo een giveaway. Ik ga jullie blog ook,zeker volgen, er staan al hele leuke dingen op:-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Lid worden en je maakt kans deze te winnen of de handtas en clutch natuurlijk :)

      Verwijderen
  7. Count me in !!! Super leuke give away !
    Ook op mijn blog loopt nu een give away ...
    Bieke29.blogspot.be
    liefs biefrul...
    Link wordt geplaatst !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe ook mee met jouw give-away!! Je beesies zijn super!!!
      Een linkje staat bovenaan onze blog!
      :)
      Leuk toch, al die give-aways, ik word er happy van!

      Verwijderen
    2. Kan je me ook even zeggen hoe je dat doet die link naar de give aways , want het lukt mij precies niet ... wat heb je juist gekozen ...

      Verwijderen
    3. Ik kies voor afbeelding. :)

      Verwijderen
  8. net jullie blog ontdekt en ik word meteen volger!
    de beide give aways zijn ook geweldig en ook al spreken jullie allebei over foutjes; daar is toch héél weinig van te merken, ik vind het bij beide give aways prachtexemplaren!!!
    ik zet een linkje bij mij...

    madebyelke.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci!!! Jij hebt ook een creatieve blog he :)
      Wij zijn inderdaad nog beginnertjes, de foutjes zul je van dichtbij moeten bekijken als je wint. :)

      Verwijderen
  9. oooh! beide zou ik zeker kunnen gebruiken voor de vele auto-uitstapjes en vliegtuigreis!!
    linkje werd geplaatst op blog! http://thomasenilse.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke give away! Heb jullie blogje ook juist ontdekt. Ik ga jullie zeker volgen;

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Joepi!! Ik doe mee! Super leuk!
    Ik ben volger en zet uiteraard een linkje om mijn blog!!
    Gr
    an
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik plaatste al wat reclame op mijn blog, maar ik ding graag mee voor deze leuke naaisels... Count me in please ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaba Isabelle & Charline! Ik ontving een "Liebster Blog Award" en ik wil 'm graag doorgeven aan jou omdat je leuke dingen maakt en ik hier graag kom mee lezen. Als je graag wat meer over jezelf wil delen, dan vind je hier wat te doen (http://khadetjes.blogspot.be/2013/06/ojee-nen-award.html)

      Verwijderen
  13. supermooi! Ik doe mee ook hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe mee! :-) En ik plaats een linkje op mijn blog: http://liesellove.blogspot.com (waar op dit eigenste moment ook een give-away loopt hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk hoor! Ik waag graag een kansje! Ik volg via BlogLovin!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bloglovin is geen probleem, wij krijgen mailtjes van nieuwe volgers! succes

      Verwijderen
  16. Super!! Ik wil graag mijn kans wagen, dit laat ik zeker niet liggen!
    Ik heb jullie blog ontdekt via facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Via die award ben ik hier op jullie blog terecht gekomen. Ik zou ook graag meedoen met deze give-away. De prijzen zien er supergoed uit en ze zouden van pas komen :)
    Ik zet een link op mijn blog & volg jullie vanaf nu via Bloglovin'!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er echt super handig uit zo'n boxtas. Hopen dat ik win en anders maar zelf in actie schieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh wauw, ik sluit me aan bij het rijtje :)
    doe ik zo mee voor allebei?
    ik zet ook een link op mijn blog ;)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh ja, ik volg via blogger en bloglovin ;)

      Verwijderen
    2. Je doet zoiezo mee voor allebei :)
      Isabelle trekt uit alle deelneemsters haar project en ik uit alle deelneemsters voor het mijne! :)
      Succes

      Verwijderen
  20. Wauw zo tof seg! Ik doe heel graag mee! ;-)
    Ik ben beginnen te volgen en zet ook even linkje op m'n blog www.tantannes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Waaw,zo'n toffe give-away's! Denk dat ik ook maar mijn kansje waag!
    Zal proberen een linkje te plaatsen op mn gloednieuw blogje en intussen sta ik al te pronken tussen jullie volgers ook!
    grtjs en doe zo verder,veerle!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Net volger geworden. Een supermooie give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. supertoffe blog!! een uniek concept ;) zussen samen :)

    Ik doe ook graag mee voor de give away!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oooh, daar wil ik ook wel mijn kans voor wagen! Nu nog ff volger worden en een linkje komt op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super give away!!!! Ik ga jullie blog eens beter bekijken en ik zal een linkje plaatsen op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ontzettend leuk! Ik doe graag mee!
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een volgertje er bij!
    Leuke dingetjes hebben jullie gemaakt :) Dus ik doe heel graag mee met de give-away!
    Het zou leuk zijn de vakantie te kunnen starten met een cadeautje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Allebei mooi gemaakt.
    Jullie hebben er een volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh! Ik ben nog net op tijd om deel te nemen aan deze leuke giveaway dus ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik volg ook. Ben nog maar beginneling, dus een link plaatsen, dat kan ik (nog) niet :D Super leuke dingetjes hebben jullie al gemaakt!
    woohoobydavina.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een volger was ik al en op één of andere manier heb ik je give away gemist! Ik waag mijn kans! Ik vermoed dat een linkje plaatsen nu wel wat laat zal zijn, nu ik op de valreep nog meedoe!

    BeantwoordenVerwijderen