dinsdag 1 november 2016

Breitas


Ik kreeg van mijn collegaatje de vraag of ik voor haar een breitas wou maken. Tuurlijk! U vraagt, wij draaien.  Ik zocht een patroon op het wereldwijde web en kwam terecht bij de tutorial van Handmade Mieke.  
Wat deed ik anders?
  • De handvatten werden verstevigd met H250
  • De binnenstof is gewoon katoen verstevigd met H630
  • Buitenstof werd verstevigd met H630 en H250 (de tas is behoorlijk stevig)
De tas viel iets kleiner uit dan ik gewild had. Ofwel zie ik het breien van tegenwoordig te groot ... Haha! :-)  Er kunnen zeker verschillende bollen wol in, naalden en een breiwerk. Als je natuurlijk van plan bent om een Bernadette tot aan je tenen te breien, tjah, dan heb je een probleem ... :-D

Stoffen: mijn favoriete webshop aller tijden Pieke Wieke






Ik haalde nog eens mijn cameo boven en flockte ons logo aan de binnenkant van de tas. Een extraatje voor mijn collegaatje.  ;-)

Veel plezier met de tas en vooral heel veel breiplezier!! x

4 opmerkingen:

  1. Die collega boft heel erg met jou! Prachtige tas! En dat logo maakt het écht af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'Toevallig' kwam ik vorige week thuis met wat bolletjes wol en breipennen - niet dat ik kan breien, maar allé, 't is voor ooit eens. Nu heb ik duidelijk ook nog zo'n schoon breitas nodig ook #schaterlach

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg! En ik twijfel al lang over de aankoop van een cameo, als ik die gepersonaliseerde tas zie...wil ik hem zeker!! Bedankt voor het linkje naar mijn blog. Ik plaatste jouw foto's op mijn blog met ook een linkje erbij ;-) Groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen