maandag 23 november 2015

Een weggevertje ~ de winnares

De give away van mijn gehaakte omslagdoek liep gisterenavond af.
Ik zou wel iedereen wil blij maken met een omslagdoek want naar jullie zeggen zijn jullie allemaal uitzonderlijk braafjes geweest het afgelopen jaar ... :-)
Maar aangezien ik maar ééntje gemaakt heb, kan ik ook maar één dame blij maken.

Ik deed even een true randommeke en de winnares die zich gelukkig mag prijzen is:

Joke, geef jij je adres aan mij door, dan stuur ik het asap naar je toe! In deze kille dagen kun je een omslagdoek best gebruiken.  De speld die je op de foto's ziet, is wel de mijne, maar je kunt zo'n speld heel goedkoop verkrijgen in de betere naaiwinkels.


De dames die niet gewonnen hebben, wens ik de volgende keer meer geluk.
Of jullie kunnen zelf eens aan de slag met haaknaald en wolletjes.  Echt waar, believe me, deze is poepsimpel om te haken en is in één dagje gehaakt!
Veel succes!

1 opmerking: