maandag 22 december 2014

Op aanvraag

De kerstkaartenhouder die ik onlangs maakte, viel in de smaak bij een vriendin. Toen ik mijn werkje showde zei ze zo serieus mogelijk: 'Da wil ik ook!' 

Ik beloofde haar eentje te maken, met plezier natuurlijk. Als je met zoiets kleins iemand kan blij maken: 

                                    

Hij is net dezelfde als de mijne, alleen het groene lintje is anders.
Vriendin was content met levering en onmiddellijk gingen alle kaartjes aan de houder.

                                   

                                       

Opdracht geslaagd! :)
Mijn houder begint ook aardig vol te geraken... Zo leuk om de postbus te legen, laat maar komen die envelopjes.

                                             

Ik hoop dat jullie ook veel leuke kaartjes mogen ontvangen en uitstallen :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten