zondag 7 september 2014

Welkom Lore



Een geboorte maakt iedereen blij.
En blij nieuws is iets wat ik wel kan gebruiken. Mijn goeie vriendin, Sandy, is gisteren bevallen van een héél mooi meisje, Lore genaamd.  Mooie bolle wangetjes, veel haartjes, roze pakje, ... Om op te eten! :-)


Ik maakte de LUA slaapzak van Straight Grain.  Een super patroontje, waar alles héél goed uitgelegd wordt.  Als een niet-logisch denker als ik het kan, dan kan iedereen het.  

Ik wist dat het een meisje ging worden en koos resoluut eens niet voor roze, maar wel voor bloemetjes.  Deze Soft Cactusjes, gekocht bij Pieke Wieke leken me ideaal hiervoor. Als voering koos ik voor een handdoek. 



Als extraatje werden nog twee olifantjes gemaakt. Mama olifant en baby olifant.  Een knuffeltje is altijd leuk.  Ook werd er nog een cadeauzakje gemaakt en gevuld met babykleertjes (vergeten te fotograferen).


Welkom kleine meid!

6 opmerkingen: